Pogledajte sve kategorije

Reklamacija i povrat robe

Preporučamo vam:

Da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi webshop-a baucentar.ba prilikom izbora artikla.

Da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom.

Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda.

Da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, ogreben proizvod što je nastalo uslijed transporta ili skladištenja) što prije nas obavijestite i vratite proizvod bez da ste ga koristili.

Ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte ga (npr. pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno) i ako niste zadovoljni možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti.

Da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašteni servis jer bez toga će svaki neovlašteno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda i za njega nećemo moći izvršiti povrat sredstava.

Pojedini proizvodi imaju specifična svojstva (klima uređaj, kamini i peći, kupaonska galanterija, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te bojleri, kotlovi, grijalice, električni uređaji i sl) zbog kojih nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom. U slučaju nedostatka, vrši se servis, popravak ili zamjena proizvoda od strane ovlaštenog servisa.

Obratite nam se na e-mail adresu [email protected] za obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane webshop-a baucentar.ba

Reklamacija i povrat robe je moguće ako:

  • PRIJEM – Prilikom prijema/dostave – ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.

  • PUŠTANJE U RAD – Prije prvog puštanja u rad kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.

  • OVLAŠTENI SERVIS – Prilikom prvog puštanja u rad – ako je uređaj neispravan obavjestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.

  • KRIVI PROIZVOD – Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca

  • PROIZVOD SA GREŠKOM – Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta – obavijestiti prodavca.

  • REKLAMACIJE U GARANTNOM ROKU – ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbjediti servis uređaja ili obezbjediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.


Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Trgošped d.o.o. prima samo orginalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca. U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.

Sve reklamacije vezane za kupljenu robu ili postupanje naših prodajnih operatera, nezadovoljstvo, primjedbe, ali i pohvale, primamo isključivo u pisanom obliku, poštom na adresu „Trgošped d.o.o.,Kakanj, Rudarska bb, 72240 Kakanj“ ili e-poštom na adresu [email protected]